“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 27 December 2010

Selamat BERTUNANG Buat Nurul Azuwa ~ Sarah's Cousin...

Ketika merakamkan suasana ini... Hati saya amat tersentuh.... Tangan merakamkan gambar ini... Tetapi air mata saya berlinang.... Ya... Saya mungkin teringatkan arwah ayah... Yang tidak mungkin akan dapat saya memeluk sebegini di hari2 penting saya....
.


Untuk merakamkan gambar-gambar ini.. Perlu sabar untuk belajar... dan tak malu untuk mencari skill bagi mencantikkan gambar2... Sekalipun saya memang tak pandai... Tapi hati saya kuat untuk belajar... Thanx untuk Azuwa dan Sarah yang sudi memberikan pos terbaik....
.






Selamat bertunang buat AZUWA...

No comments: