“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 13 December 2010

Ingin TERUS BELAJAR....

Berusaha sedaya upaya untuk sesuatu yang baru... Belajar dan terus belajar... Semua gambar ini... diambil sendiri dan diedit sedikit mana-mana yang patut... Macam biasa... Kadang-kadang menjadi... dan selalunya kurang menjadi... Tapi paling bagus sebab aku sering berusaha... Kalau orang lain boleh, masakan kita tak mampu buat macam mereka kan??? Sedangkan kita juga mempunyai gadjet seperti mereka..... :P Paling penting... tangan dan jari2 aku masih terketar2 nak menukar mode itu dan ini serentak untuk mencapai 1 pic yang terbaeekkkk... Hahahah.... Learn make perfect kan??? Nanti coba lagi.... Adik2 aku.... Mau jadi model Kaklong dan sanggup mendengar rungutan kaklong?? Kalau tak mau... Nak ajak DORA JUNIOR ja... Jenuh tangan dia dok buat peace2 tak abeh2... Weih... Rindu kat DORA JUNIOR.....
.
Sekadar hobi dan kelapangan... Tapi bagaimanakah kita di kala menginjak usia sebegini?? Ntah sempat rasa atau tak??? Dan aku sendiri tak dapat snap gambar2 ayah di usia seperti ini.... Rindu pulak pada AYAH..... Maka... pada sapa2 yang masih ada AYAH... Hargailah orang tua anda... Sebab... tak kan ada insan yang boleh replace tempat depa... Trust me... Kalau ada pun... Mungkin tak kan sama...
.

Manisnya senyuman TOKWAN ni... :))

No comments: