“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 20 December 2010

Hari KESEDIHAN Saya Agaknya!!!!

Gambar mintak dan ambik dari profile pic kat FB Zef... Tq Zef..
.
@ Office right now.... Baru settle satu keje ofis... Stop sebab dah kol 1... Semua orang kuar rehat kan... Dan ada yang pi makan kenduri... Aku dah mengunjungi di sebelah pihak perempuan... So, kali ni ramai member yang tak de so terperap je kat ofis.. Menunggu kol 2 dan seterusnya kol 5... Masa untuk pulang..... :))....
.
Terasa macam ingin bercuti... Ya!!! Ingin bercuti.... Sebab... kalau selama ni orang rasa aku banyak jalan sana sini... Semua itu adalah tuntutan keje... Sekalipun berjalan dengan istilah cuti... Masih perlu menggunakan otak dan menjaga hati ramai orang... Dan tak termasuk diri sendiri.... Ya3x.... Aku nak CUTIIIIIIIIIII.... CUTIIIIIIIII... dan lari jauuuhhhhhhhhh....... Before menjelang TAHUN DEPAN!!!!
.
Hari ini... Hati terasa KOSONG.. Meaning ZERO!!!!... Bosan!!!.... Kalau kat umah sekarang ni... Nak masuk bilik... Tutup segala ruang2 yang boleh membenarkan cahaya menembusi ruangan bilik... Buka kipas laju2... (Sebab tak de ekon)... Tutup muka dengan bantal... Dan MENANGIS sampai aku terTIDO dengan sendirinya!!.. Hahaha... Sampai ke tahap itu betapa aku seperti STRESS sangat2 hari ni....

No comments: