“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 26 December 2010

Masih Kekurangan MOOD Sekalipun Cuba BerAZAM!!!

Comel kan Background lappy ni!!!
.
Balik dari petang tadi lagi dah berazam.... Nak try siapkan esemen yang saya janji dengan sorang kawan untuk bantu dia... Dan tak jugak siap2... Dalam 3 artikel yang nak dikritik... Baru satu saya sentuh... Itupun... Sekadar menulis senanrai bibliography dan sedikit pengenalan content... Pinggang rasa macam nak putus... Bila duduk... Nak cuba bangun... masyaALLAH... lenguhnya perut betis dan peha... Huhuhu... Sakit!!!.... Ni semua gara2 hari Sabtu yang lalu... Tapi saya nak kan pengalaman itu... Saya nak dapat experience dan terus belajar... So.. saya kena redha kan???
.
Dan... after rasa bosan2 menaip esemen tu... plan lak nak isi borang kat atas tu... Tapi.. tak rajin jugak... So, macam mana nak ubah hidup untuk lebih cemerlang??... Baru pagi tadi dok sembang ngan my colleagues... Sat ja semangat dapat diserapkan.. Pastu terus pudar... Ape2 pun... hati saya mesti KUAT!!!
.

Tak disangka2 lak... Saya terpaksa membuat dan menyentuh lagi semua keje2 ni after tamat pengajian saya... But... Saya lakukan semua ni bersebab.... Mungkin ini jalan yang saya mampu lakukan untuk menambah pendapatan saya.... Dan tiba2 terfikir kejadian pagi tadi... Rasa sebak menimpa2... Ntah apa yang telah jadi pada saya... Apa yang tak habis2 saya diduga... Tapi saya akan redha... Ok!! Tak nak berceloteh panjang... Saya hanya nak rest minda sekejap dengan menulis N3 blog ni... Nak balik sambung buat keje... Ok.... daaaaaaa!!!
.

No comments: