“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 10 December 2010

MASTERs Saya Dah COMPLETE!!!

Alhamdulillah.... Aku amat bersyukur... Setelah bertungkus lumus selama 2 tahun.. Akhirnya ALLAH memakbulkan doa aku... Memberikan aku kekuatan untuk completekan pengajian MASTER... Walaupun bukan segah dan sepandai orang lain... Tapi tetap bersyukur sebab leh GRAD on time... Dan paling penting menebus grade last sem... Moga lepas ni dipermudahkan dan dibukakan pintu rezeki seluas-luasnya.... AMIN....
.
Banyak insan2 yang perlu aku ucapkan jutaan terima kasih.... Terutamanya pada mak... adik2... dan CH yang banyak membantu kuatkan mental dan fizikal aku.. CH yang membantu dari mula aku jejakkkan kaki ke sana.... Dan hari2 aku study kat sana... Tak penah sekalipun dia tak jenguk2... Dan bila tiba hari konvo nanti... Sila datang untuk menghadiri konvo tu tau!! Tempat tersedia.... Heme!!!!
.
Kawan2 yang serumah TAMU @ Kampus Puncak Perdana, UiTM Shah Alam... Yang sama2 susah dan senang... Bertungkus lumus settlekan esemen sama ada susah senang... Kak Dilla, Kak Shima, Kak Dah, Fiza, Farah... dan Zah..... Zah walaupun tak dapat grad on time sebab keadaan tak mengizinkan... Tapi kami semua tetap mendoakan Zah akan berjaya dan grad pada tahun yang sama.... Lewat sikit saja tapi yang penting musti meletopsss jugak.... Untuk kawan2 sekelas... TAHNIAH jugak!!.. Yang belum complete untuk IS... Buat yang terbaik occay!!! Uolsss can do it better than US!!! InsyaALLAH...
.
Buat kawan2 lain... Uda... ofismate... kawan2 lama... kawan2 dalam FB.. dan semua yang mengenali dan mendoakan selama ni... TQ so much... Jasa kalian tak kan sekali aku lupakan... Terima kasih atas semuanya... Dan lepas ni... Nak kena spend untuk KONVO lak yang dijadualkan MEI 2011 untuk sidang KONVOKESYEN ke-74 nanti.... Walaupun kali ni tanpa arwah ayah... Tapi anakmu ini telah buktikan dan sempurnakan janji pada arwah ayah... AMIN.... Al-FATIHAH untuk ayah......
.
So adik2 ku.... Kumpul duit tau untuk KONVO kaklong... Hahahahahaha.... :P

No comments: