“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 8 December 2010

@ HBAS ~ Jadi MISI Untuk Beberapa Hari!!!

Kesian Ina... Snap pic dia time beberapa minit berada kembali dalam bilik after operation.. Masih belum sedarkan diri.... Dan bila mms kat Lin.. Dia seperti biasa dengan mulut puakanya.. cakap... Ina pakai shower cap!!... Dan bila aku cite kat Ina time dia sedar... Ina pun tergelak... Lin... Walaupun hang tak dak time aku jaga Ina.. Tapi msg2 hang cukup menghiburkan... Hahahaha...
.

Hari kedua Ina WARDED... Iaitu 5hb Dec 2010.... Petangnya... Ina dah sedar untuk kali ke-3... Semakin ok dari mula2 tu... Dia leh cakap dah walaupun keadaan agak lemah... :))... Tapi aku rasa kan.. Lebih ok dari time Ina melawat masa aku warded dulu.. Ina cakap pun aku buat bodo ja... BLUR.... :P... Dan kalau diamati semua muka2 kat sini... Aku lah paling COMOT... Lebih teruk dan nampak comot dari yang dok atas katil... Meaning that... Aku jaga Ina elok2 kan?? :))... So, hampa jangan risau ok... Sehari sebelum Ina kena operate... Aku dah jamu Ina makan puas2.... Dan sampai doc call Ina suruh masuk wad.. disebabkan kami berdua leh lagi pusing2 dalam hospital tu pi kedai magazine... Hahahaha...
.
Pah... Malas nak puji... Tapi kena cakap gak.. Segak hang no.... :P
.

Ayu, Laila, Ina, Pah, Inal dan Aku (yang paling comot)... Busuk rasanya time tu... Mandi sekali ja... Hahaha...
.

Aktiviti biasa.. Posing adalah wajib... Itu hari pertama Ina operate... Tapi lepas hari tu... Aku tak pegang camera lagik.... Huhuhu.... So, kawan2 yang melawat.... Tak daklah pic untuk aku masukkan dalam ni.... Ngeeeee.... Jangan marah noooo....

No comments: