“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 8 December 2010

Diri Tak SeKUAT Mana...

Dari malam tadi lagi... Bangun berkali2... Terasa macam nak bangun amat payah... Kepala pusing2 perut berangin tak tentu hala... Sakit otak pun ada.. Heheh... Tapi alhamdulillah... bila bangun yang kol 5 am aku rasa sedikit lega even keadaan not too STABIL.....
.
Pagi ni... Malas nak rebah diri semula atas katil... Sebab.... Tengok keadaan dalam bilik... sana sini... Kain masih berterabur.. Hahah... Kalau tido pun.... mesti dok terbayang2... Weh.. aku mimpi kawan lama aku... Masa study kat UiTM Shah Alam dulu... Aku mimpi kat Jue... Jue... Hang rindu aku ka??? Aku mimpi hang hilang!!!... Kekekeke... Tapi tak ingat sangat lah butir2 mimpinya....
.
Lepas tu... merajinkan diri lipat baju.... Simpan mana2 patut... Then baru bukak menatang ni... Yang lama rasa macam tak sentuh jenguk2 apa2 yang ada.... Mulai rasa bosan... Sekaligus membuat karangan untuk hari ni.....
.
Ya... Sejak kebelakangan ni... Bizis menjadi MISI yang tak bertauliah.... Heheh... Untuk sorang sahabat aku Ina... @ HBAS.... Banyak yang aku pelajari... Even tak dapat merasakan kesakitan bersama... Tapi itu adalah pengajaran yang paling bermakna dalam meniti usia2 aku yang semakin mencecah hari2 tua!! Haha!!!... Ape2 pun.. Moga Ina cepat sembuh dan leh kuar wad macam biasa... Leh menjalani hidup seperti hari2 yang penuh keceriaan... AMIN..... Buat Ina... Itu yang termampu aku buat sebagai sorang sahabat.... Mungkin tak pandai nak jaga orang sakit macam MISI yang terlatih.. But.. I'll try my BEST....
.
Tak tau nak ngarut apa lagi ni... Pasni... Nak iron baju keje... Keje lagi... Kusus lagi... Kusus yang aku nak sangat belajar... but aku tak leh nak pick up sangat... rasa macam otak ni jalan slow dari orang lain... Huwaaaa.. Sedey wei..... Macam mana ni??? Mungkin banyak sangat yang kena recall dalam kepala ni... Ape2 pun... hujung minggu yang bakal menjelma beberapa hari ni amat aku nantikan sekalipun rasa takot ya amat................ huhuhuhuhu... ADIOS!! SAYONARA!!!

No comments: