“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 31 December 2010

Lunch @ KOLA SUNGAI & Kisah Ambik MOTOR...

Last day @ 2010.... Having lunch with my family without Aton.... Sebab... Aton celebrate NEW YEAR dengan kengkawan dia.... Lagi best... Lainlah aku ni yang dah tinggalkan dunia dengan kawan2 hampir bertahun2 dah... Yelah masing2 dengan haluan sendiri kan??? Dan pic ni pic yang Ikhmal snap.... Hehe... Muka Ikhmal nampak amat bosan sekali untuk snap pic aku yang ala2 syiiookk sendiri ni... Huhuh... Teringatkan my CH... Kalau dia ada... Tak perlu kena suruh2... Mesti dia sendiri akan ambik... At this moment... Really miss him so much!!!
.

Nak kata selalu... Tak lah sangat untuk aku... Maybe adik2 aku lebih kerap mengunjungi sini sejak kebelakangan ni... berbanding kat Menara Zakat... Sebab tempat ni lagi sedap kot berbanding kat sana... Oh yer... Not sure account sapa.. Maybe mak.. Maybe Eimien... Tima kasihlah.. Malas nak tanya pasai aku tak pay for all of these!!!... So... lately ni walaupun sedikit jauh... Tapi tempat ni menjadi tempat pilihan... Memang setiap hari JUMAAT... Jarang sangat nak masak.. Sebab aktiviti banyak... Separuh hari pun kadang2 tak sempat nak balik umah lagi... Ziarah pusara arwah ayah... Singgah makan... Singgah beli itu ini... Dan macam2 lagi lah... Hari ni pun... Balik dari hantar adik2 aku ambik motor Aton kat Jitra... Sempat singgah tengok my BFF kat umah dia... Ina!!! Dah semakin sehat.. Alhamdulillah.... Pi ngan mak jer..... hehehehe...
.



Makanan2 kat atas ni... Yang adik2 aku cedok... Nasi aku separuh... Dan buang lagi separuh... Bila dah habis makan... Macam nyesai lak pindahkan separuh tadi ke pinggan Ikhmal... Hahah... Dak lahhh... Kenyanglahhhh..... Sebab... Tak suka makan banyak2 sampai sarat perut.. Sebab... Kalau makan sampai macam tu... Mesti ada rasa penyesalan di akhirnya... Huhuhu... So... Dah insaf sejak 2 tahun kebelakangan ni... Ape2 pun... Berat mantain!!!... Hehehe... Dan... paling pelik kan?? Naper tempat2 makan yang berlemak macam ni tak sediakan tempat nak cuci tangan yang sebaiknya... Aku suka lagi kalau letak sabun mandi ketoi tu dari sabun cair yang airnya melebihi sukatan sabun... Hehe.. Bukan demand... Tapi dok bawak bau ayam, daging, ikan sepanjang perjalanan akibat dari cuci tangan yang kurang bersih tu.. Buat apa kan?? So.. sebab tu lah tisu lap bontot baby ni selalu ada dalam handbag!!... Ngeeee.... Dan aku yakin... Ramai yang macam aku kan???? Kononnya... Bersih lah sangat!!.. Hehehehe...
.

Sebenarnya.... Dah lama teringin nak ambik gambar... Di mana aku sedang berada di tengah2 kehijauan sawah padi macam ni... Tapi lom berpeluang... Kadang2 sekali sekala drive dan lalu kat kawasan macam ni... Mulalah nak berangan dan berasa macam nak dok ja tengah bendang ni dan biar orang snap pic aku... Tapi sapa??? Haha.. Syiookk sendiri lagi!!!.... Ada ka??? So... simpan jalah hasrat hati ni....
.
Dan lepas makan2... pi hantar adik2 aku dua orang ni ke Taman Siswa UUM @ Jitra... Nak mai ambik moto gajah Aton ni lah... Dia tinggai bagi kawan dia pakai ka apa ka aku tak taulah.... Heheh.... So, aku dan mak je balik dan terus singgah umah Ina.... Lawat Ina lak... Kol 330 sampai lah umah... Dan masukkan semua pic2 ni... Eh... Ada lagi ka entry untuk hari ni... Last day @ year 2010???... Tengoklah nanti kalau2 rajin... :P
.

No comments: