“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 27 January 2012

PART 05 ~ LAST DAY Story @ Regency JERAI.....





Last picture or entry 'bout photocamp @ Jerai Hill.... Time orang kalut2 ikut cikgu2 yang mengajaq... Kami still leh buat aktiviti sendiri.... Sebab... Adakalanya snap menjadi... Adakalanya snap tak menjadi.... Dalam suasana kesejukan... Berebut2 nak ambik trigger... At last, buat keje sendiri... Pagi tu kami ada sesi snap picture scenary... Bermula jam 630 pagi... Sampai situ dah kol 7 pagi... Tapi still gelap lagi... Sejuk.... Tapi siap mandi semua dah... Takut satgi bersiap lambat... Walaupun bukan makeup tebai 10" tapi kena gak makeup kan... Menutup cela2 di muka... Kekekekekeke...... Dan sekarang... confirmlah... Saya tak minat ambik gambar landscape... Sebab tak pandai... Tripod pun parking dalam keta kat bawah gunung jer... So macam mana??? Tengok saja lah jawabnya..... Dan lepas tu shoot pre wedding pasangan yang ambik package dari THINKPHOTO.... Shoot kali ni tak menjadi... So, saya tak nak semakkan entry ni.... :P



Ok... Sebab As pakai baju kale mengancam dan terang macam ni... Sila jadi MODEL untuk sesi shoot ni... Kekekekeke... Terfkir lak bila upload pic ni masuk dalam blog ni.. Nape saya tak letak salah satu gambar ni untuk kriteria pemilihan shoot yang saya rasa ok... Mungkin masa dok pilih2 dalam kamera tu... terlindung pandangan mata saya untuk gambar ni... Apa pun.... Camera kat tangan dia tak lepas pun... Kekeke... Pegang kemaih.... :P



Kami selalu menjadi student contoh... Masuk kelas awai... Sebelum orang len masuk lagi... Dan ni sesi last untuk presentation sebelum ambik sijil dan balik ke umah masing2.... Hari tu cuaca sangat panas... Tapi still ada imbas2 sejuk bukit tu.....



Uishhhhh.... Diet please............... :P Kononlah kan nak diet sangat... Dalam pinggan sapa saya snap ni???? Hehehehehe.... Kopok yang sangat sedap... Walaupun ikan tak bopa rasa... Kerangupan tetap ada..... I LIKE !!!



Setiap peserta dah terima sijil penyertaan.... Alhamdulillah... Cuba mengumpul sijil sebanyak mungkin.... Tak semestinya sijil berkaitan dengan akademik saja... Walaupun adakalanya rasa sijil ni tak lah leh diketengahkan sangat... Tapi at least saya ada... Dan sesi shoot sebelum balik..... Aksi santai dan aksi berhemah....





Ohhhh... Gambar bawah ni... Saya dapat hadiah kecik dari PKNK.... Latar di layar adalah gambar yang saya menang setelah hasil dari komentar cikgu dan rakan2.... Tima kaseh..... Sesungguhnya... Saya Budak Baru Belajar....

No comments: