“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 7 January 2012

Adakalanya Terasa SUNYI.... Meskipun Dalam KERIUHAN...



Entry macam kurang sesuai dengan gambar2 yang dipaparkan... Hehehehe... Sebenarnya nak citekan kat sini.. Walaupun datang ke tempat2 yang agak happening macam ni.. Tapi hati tak bopa nak happening.... So, wajiblah gambar2 saya selalu tak de... Mujur ada sekeping ni yang sangat blur dan tidak cantik sekali... :P Apa2 pun, mujur ada kan????



03/01/2012 yang lalu... Aton lah... Nak sangat mai sini... Kalau tak mai tak leh dok kat umah... Masuk free je... Tapi taklah sebesar Pesta Penang kan?? Sebab tu kalau disyaratkan masuk berbayar, mestilah orang akan fikir 2-3 kali... Kebetulannya skolah pun dah bermula, so parents pun mesti tak bawak anak2 dia orang ke sini... Jadi kami ni yang sampai sini area 1030 malam tak lah terasa sesaknya.... Walaupun saya sebenarnya suka berhimpit2 ni... Sometimes laaa... Sebab dulunya dah terbiasa dengan shopping tatkala time kena bersesak2 untuk kejar sales walaupun bukan nak beli sangat... Syok dengan suasana time tu laa.....





Tak naik apa pun.... Tak main apa pun... Teman Aton ja main games2 tuju2 kat sini... Syok2 ja depa kata... My cousin pun sama naik... Main lah depa dua orang... Saya pemerhati ja... Mak peneman... Hehehehe... Tak kan nak tinggai mak kot kan?? Sian mak lak sorang2 kat umah.... So, kami bawak ja mak pi mana pun... Sampai dia merungut lengoh kaki nak berjalan... Hehehehe... Haa... Biar macam tu.... :P



Wehhhh... Tingat zaman muda2 dulu.... Time tu FUN FAIR ada kat depan tapak pasar malam PACIFIC tu... Best.... Dengan kawan2... 3-4 orang.... Unie, Ina, Kakchik.... Rindunya time tu... Walaupun terpaksa jimat2 duit poket sekolah... Himpun nak pi tengok pesta... Masuk umah hantu, naik marry go round, main keta laga... Time tu masih muda ok... Tengah lincah... So, saham tinggi lagi time tu... Hahaha... Best sangat.... Bila tengok budak2 la.... Terasa diri macam tu lah... Cuma tak beranilah bercampur laki pompuan... Sebab... Time dulu tak macam time la... Pi mana2 pun... Mak ayah hantar... Duit pun kadang2 bawak RM5 ja... Makan tak payah... Main ja kalau ke tempat2 macam tu.... Tapi time tu... Duit sebanyak tu sangat bernilai... Tak macam sekarang ni... RM5 kadang2 duit poket harian budak skolah rendah ja.... Ishhh... Mewah kan??





Haaa... Suatu masa dulu.... Seat kat atas ni menjadi permainan kegemaran saya... Permainan WAJIB kalau mai ke tempat2 macam ni.... Uisshhhh, best sangat... Turun ja macam pening2 sikit... Tapi sangat best.... Kalau sekarang ni.... Diberi naik percuma pun, belum tentu saya nak terima... Jantung dah tak leh terima tekanan macam tu dah kot... Huhuhu... Tu lah... Dah meningkat usia dah sebenarnya... Tapi hidup tetap sama... Tak berubah.... Tak de perubahan... Perubahan hanya berlaku dari segi umur, tanggungjawab... Itupun setelah ayah tiada... Tapi sekarang bila adik2 saya dah besar, ringan sikit... Tapi jiwa tetap kosong... Tak de sapa pun.... :)).... Yang ada cumalah yang belum2 pasti... Tak tau sampai setakat mana... :)





Okeh.... Kami tak lama di sini... Aton dapat jugaklah pensil, buku, keychain hasil dari games yang dia main... Langsung tak berbaloi.... RM20 dia habiskan... Tapi tak pe, asal dapat isi masa lapang dan hepi2.... Tahun 2012 ni sebenarnya tahun yang tak bopa nak semangat... Tak de feel... Soul terbang pi mana ntah... Saya sorang ja ka rasa?? Saya buat semua rasa macam tak jalan... Tak de chemistry..... Awai lagi kot... Engine belum panas... Hehehe... Tak pelah... Ape2 pun... Harapkan semuanya akan menjadi yang terbaik.... InsyaALLAH... Amin..........

No comments: