“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 15 January 2012

DOA Ku........

Bismillahirrahmanirrahim..... Ya ALLAH, permudahkanlah setiap ketukan perkataanku di paparan ini... Semoga hati ini menjadi lebih kuat... Minda ini tidak terus2an lemah gemalai tarinya sehingga setiap juraian airmata ini menjadi peneman setia di keheningan ini... Jadikanlah diri ini sekuat benteng yang menjadi penghalang untuk keresahan dan rasa serba salah terus menghantui dan memusnahkan kekuatan minda hambamu ini... Dan... berikanlah diri ini dapat mempamerkan senyuman manis dan rajin berusaha di setiap langkah yang diaturnya... Semoga... Air mata ini adalah permulaan menempa sebuah impian yang masih belum tertunai.....


Taipan syahdu di atas tempat beradu..... 11.01 mlm 15/01/2012......

No comments: