“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 25 January 2012

PART 03 ~ BerSANTAI @ Regency JERAI.....





Bersambung cerita lagi.... 20hb Januari 2012... Lepas sesi taklimat dan check in bilik masing2... Masih ada banyak masa sebelum sesi kelas seterusnya jam 3 petang.... Saya dan dua orang member lagi ni sempat bersiar2 ke sekitar kawasan ni... Kononnya nak test camera kami masing2... So, dah jugaklah posing2 walaupun banyak lagi kawasan yang tak sempat sampai.... Tak sempat sungguh....





Ohhh.. Kaklong dan As.... Kebetulan Kaklong yang memang satu ofis.. Dan As pulak keje kat TNB... Kenal As masa sesi kat Langkawi dulu... Sangat peramah... Dan boleh dikatakan satu kepala... Paling kagum sebab husband dia really memahami minat dah kerjaya sambilan or hobbynya ni... Saya...??? Tapi tak pe... Saya membuat atas dasar minat... Kalau ada yang tak faham... Dan tak boleh faham... Apa nak buat... Redha je lah kan????



Kawasan kat sini sangat cantik.... Sejuk... Tak perlu pasang aircond... Lebih kurang macam Cameron Highlands... Tapi Cameron sejuk lagi kalau malam2... Sini macam so-so jer... Kira oklah untuk kategori daging tebal macam saya ni kan??? Kekekekekeke......













Ok.... Nanti update satu lagi entry mengenai gambar gila2 kami..... Sebabnya... Kalau nak masukkan dalam satu entri rasanya macam tak best jer..... Nak cite panjang2 pun.... Tak de apa dah nak cite... Hehehehehe.... So sila tengok gambar2 jer k... :))

No comments: