“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 23 January 2012

KENDURI Arwah & Celebrate BIRTHDAY.......



Happy Chinese New Year... Cuti yang agak panjang kan?? Dan alhamdulillah... Sempat ke majlis ni yang diadakan di rumah Hanieza... Actually kawan Aton... Tapi still ada bau2 bacang gak ngan family saya.... Di samping kenduri celebrate si comel berbaju hijau yang menjangkau 'age'nya setahun... Buat jugak kenduri untuk arwah ayah Hanieza... Makanan sangat sedap... Saya siap meratah lagi somtam dan kerabu pelam... Semua sedap2 tau... Pemergian arwah ayah Hanieza adalah dalam tahun yang sama jugak dengan arwah ayah saya... Cuma... Ayah bulan 5, ayah Hanieza bulan 1.... Dah masuk tahun ke 6 dah... Sekejap jer masa berlalu walaupun masih terasa saat2 pemergiannya.... Hmmm... Al-FATIHAH.....






Opssss... Sila diet please... Kekekekeke.... Besar cake ANGRY BIRD yang depa tempah ni kan??? Sedap jugak..... Dan lepas settle makan2, dan gebang2.... Terus nak balik untuk urusan seterusnya yang masih lagi banyak nak kena settlekan.... Aton ajak anak saudara Hanieza ni ikut... Dan dengan senangnya nak ikut kami balik... Takut separuh jalan menangis ja... Last2 umpan bagi duit... Tapi, kaki tu masih lagi nak menapak masuk dalam keta... Sangat comel kan???



Occay!! Dah dapat sepuluh hengget.... Buat beli eskrem..... Eee... geram... Gebu!!!!!!...... :)) Dalam keta.. Aton cakap..... "Kaklong... Aku geram aihh dengan budak tu... Memang berat ooo... Kalau hang sure tak leh dukung dia... Aku jamin!!!..." Ekekeke.... Eleh... Macamlah dia sorang ja koooaaatttttt!!!!!!!

No comments: