“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 17 January 2012

Dia Yang Lebih MENGETAHUI.....

Di meja kerja... Bukak pc ofis... Buka personal lappy... Mana yang nak disentuh dulu?? Sentuhan lebih gemar pada papan keyboard... Jari ligat mencari bahan2 yang boleh menjadi penggarap motivasi di pagi hari sebelum memulakan tugas... Itulah dunia seharian saya....


Terfikir kejadian malam tadi.... Terfikir setiap kata2 yang keluar dari mulut ni... Kadang2 rasa tak sepatutnya... Tapi... Sebenarnya hati saya telah penat menjaga hati orang lain... Hati saya telah penat cuba memahami situasi yang saya sendiri kurang faham... Terasa sangat terpinggir.... Dan tersembur jugak akhirnya....


Pada saya.... Saya nak tenangkan hati dengan cara saya sendiri... Bukakan kelapangan saya untuk settlekan keje2 yang ada di depan saya... Uishhhh banyaknya..... Keje ofis... Keje sendiri2... Banyaknya..... Hari ni... Rasa macam semput ja.. Sendad semua2... Adehhh... Tapi tak pa.... Ok2 kan diri.... Menunggu waktu untuk hal seterusnya...


Balik nanti... Nak clearkan bilik... Walaupun dah settle baju siap berlipat.... Tapi macam banyak barang jugak di keliling bilik... Cemana nak buat tu??? Hehehehe... Relax.... Buat slow2.... settlekan mana yang penting dulu... Sebab Dia lebih Mengetahui yang sepatutnya..... :)

No comments: