“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 8 January 2012

Lembutnya HATI SEORANG WANITA



Tika mahu meluah rasa, dia terdiam

Tika ingin menghambur marah, dia sabar dalam keheningan

Tika diri mahu menangis, dia lepaskan tawanya

Tika dirinya direndahkan, dia melafazkan syukur kepada Allah

Tika dirinya tinggal kesepian, pastinya ia menunggu kepulangan

Tika dia dihina dan dicerca, hati kecilnya tetap mencinta

Tika dia dilukai, dia tetap mengampuni

Tika langkah ingin diatur pergi, dia tetap menunggu biarpun tak pasti

Tika dia lemah ingin berhenti, semakin ligat dia berlari

Tika dia lelah tanpa daya, dia takkan mengalah pada lelahnya

Tika dia mula meragui, dia bertahan dengan tulus hatinya

Tiba saatnya dia berputus asa, dia berdoa kepada Yang Esa...


Terima Kasih kerana dilahirkan sebagai WANITA...

Kukagum pada kelembutan hati ini...

Terima kasih ALLAH...

No comments: