“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 2 January 2012

Happy NEW YEAR 2012.....

Assalammualaikum..... Mari kita mulakan tahun baru kita dengan SENYUMAN... Biar selemah mana pun kita, kita kena teruskan dengan senyuman... Fikiran saya tak sempat untuk memikirkan tentang azam baru atau apa2 yang ingin saya capai.... Cuma saya fikirkan tahun 2012 ini adalah lebih baik dari sebelumnya.... Alhamdulillah.... Tahun yang baru saja kita tinggalkan adalah tahun yang banyak memberikan kebaikan berbanding keburukan.... Macam tu lah dinamakan hidup.... Dan tahun ini saya cuma ingin jadi lebih baik dari sebelumnya terutamanya dalam study saya... kerjaya saya.... dan juga ingin menjadikan hidup saya lebih BAHAGIA..... Jom kita mulakan dengan SENYUMAN.... Semoga hidup kita akan lebih diberkati.... Amin.....

Kalau anda tidak memuji dan menghargai diri sendiri... SIAPA lagi???? :P

No comments: