“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 24 January 2012

Biarkan Hari Ini BERLALU PERGI......

Cuti sudah berakhir hari ni..... Maknanya, esok akan bermula sesi pekerjaan yang seperti biasa2... Akan bermula bermain2 dengan fail... Mengetuk keyboard lagi... Dan paling penting... Pergi sebelum jam 8 pagi dan balik selepas 5 petang... Esok jugak bermula hari2 bz saya... Dengan pelbagai aktiviti yang hanya melibatkan hal keje... Dan tiada unsur2 sebaliknya... Alhamdulillah.... Walaupun hati macam tak best... life must go on.... At least, biarlah ianya lebih baik dari hari2 sebelumnya....


Saya sebenarnya sedang dan tak sabar2 menunggu kelahiran FEBRUARI..... Nak cepat je masa berlalu dan berputar... Biar cepat agar selesai urusan yang bertimpa2.... Kalau dah masuk FEBRUARI... Tentulah lebih tenang sebab agak lama ianya berlalu dari memikirkan keadaan seperti di waktu ini kan???


Hari ni birthday my BFF.... Malam tadi dah wish awal2.... Tapi tak celebrate kot... Kalau potong kek ka, tentu dia dah calling2 saya... Kan???? Dan dalam kegembiraan kita.... Sorang kawan baik saya jugak sedang menghadapi kemurungan... Semoga tabah... InsyaALLAH... Semuanya akan berlalu dengan mudah harapnya... Amin..... Kalaulah saya di tempatnya.... Tentu saya akan melakukan perkara yang sama.... Saya harap dia kuat dan tabah.... Dan bila saya memikirkan kemurungan yang saya hadapi... Dan melihat keadaan dirinya... Saya masih lagi bersyukur kerana di saat2 ini, saya masih lagi mampu tersenyum sekalipun keadaan senyuman saya itu adakalanya tidak seperti yang diharapkan... Dan pastinya saya ingin menjadi lebih tabah dari yang sedia ada... InsyaALLAH...........


Sebenarnya... Dah lama saya perhatikan.. Sejak kebelakangan ni... Dia asyik sakit perut... Walaupun mulut saya kadang2 bising jugak... Berleter sebab makan macam2... Tapi hati saya... Sangat TAKUT.... Kalau dia tak de... Macam mana saya??? Sebab tu kalau boleh biarlah saya pergi dulu sebelum mereka... Tapi ALLAH lebih mengetahui di atas setiap percaturan itu...

Ok... Sebenarnya... HATI saya tak best... Tapi saya koooaaatttt.... Ok fine!!! Bubbye.... Nite..... (Tiba2 air mata saya turun sangat laju.... Mana kekuatan saya??? Sekadar memujuk hati agaknya....)

No comments: