“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 4 January 2012

Majlis PERTUNANGAN Isma...

Entry yang suppose upload last year tapi tak sempat.... 31/12/2011 yang lalu... Saya, Aton dan mak berkesempatan ke Felcra Lubok Sireh dekat2 dengan Padang Besar, Pelis untuk ke majlis kawan sekuliah Aton di UUM.... Kami sampai pun, orang dah mula rebahkan khemah... Ape2 pun sebab Aton dah pesan dah yang Isma jangan salin baju lagi... Dan sempat jugaklah saya snap pic untuk dihidangkan di sini.... Walaupun hanya sempat snap beberapa keping ja... Tapi tetap berpusa hati sebab apa2 pun masih sempat kan???? Cantik kan????





Memang tak lepaskan peluang macam biasalah... Snap jugak gambar walaupun tangan tu memegang lens... Hahaha... Baru perasan..... Teruknya.. Sampai tak sedar..... :P Sekarang ni... Majlis pertunangan pun dah lebih kurang majlis perkahwinan dah kan?? Zaman saya dulu... Walaupun ada yang nampak memang dahsyat persediaannya tapi tetap yang lama... Tak de photographer yang sekarang ni Melayu pun dah lebih over dari orang Cina kawen.... Tapi, pada pandangan saya... Membazir ke arah itu masih di tahap ok2... Sebab kenangan ni nak diabadikan sepanjang hayat kita kan?? Sekurang2nya boleh ditujukan kepada anak2 dan cucu cicit kita nanti.... Hehehehehehe........... Tapi teringin gak nak makeup over macam pengantin... Bila ntah??? Tak pernah ditatarias lagi ni... Makeup sendiri2 ja ni... Kekekekekeke.....

Dan hantaran yang diterima dari pihak lelaki... Simple but NICE..... Saya sangat suka yang simple2... Biar simple tapi nampak mahal... Hehehehehe..... Pandai ja nak mengomen... Apa2 pun.... TAHNIAH buat Isma... Dan makanan lunch yang kami makan... Sangat sedap!!! Tq atas layanan... Kenduri kawen nanti jangan lupa pangge lagi tau... :P









No comments: