“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 25 May 2011

Nothing To DISPLAY !!!

Saya snap gambar2 ni menggunakan henpon Navigator... Yang dah lama saya tinggalkan kesetiaan snap muka2 comot saya ni... Ya.. Ianya masih berfungsi dengan baik... Alhamdulillah... :)) .... Time ni jam dah menunjukkan kol 6pm... Perjalanan balik saya dari checking mata kat optometris... Alhamdulillah.. Rasanya saya tak perlu membazir wang lagi untuk hal2 sedemikian dalam jangka masa setahun dua ni.......


Hari ni... Di pejabat... Saya macam biasa... Membuat keje2 saya yang sepatutnya... Dan lom sampai time lunch pun... Dapat surat untuk duty esok petang sempena majlis yang memerlukan saya lagi berkhidmat sebagai emcee.... Hmmm.... Try my best... Meskipun bukan function untuk library... Tetapi saya tetap akan berkhidmat seperti seadanya saya... At least... Saya leh lupakan apa2 yang tak perlu saya ingat buat sementara waktu... Kan????


Ohhh... Tak nak sambung cite lagi... Kepala otak saya tengah celaru ni.. Dalam erti kata lain.. KELIRU.... K lah... Jumpe di lain entry... Malas dah nak menaip... Otak BEKU.....










Sebab tu tajuk entry saya... NOTHING TO DISPLAY... Tak tau apa nak tulis.. Walaupun banyak yang nak diceritakan.. Saat2 ni saya rasa ingin lari jauh dari kehidupan saya... Dan nak FREE kan otak saya yang dah hampir beku... Apa2 pun... Saya tetap bersabar.....

No comments: