“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 30 May 2011

HURT !!!

Perasaan saya di kala ini... Adalah seperti gambar2 yang saya paparkan di sini... Saya bukan saja sedang menangis... Malah... Saya sedang sakit...... Kalau dilihat pada luaran.. Saya biasa2 saja... Tapi dari sudut dalaman saya... Mungkin ianya seperti gambar di bawah ni.. Malah.. Mungkin akan lebih teruk dari pandangan mata kasar ni... Saya rasa penat dan letih dengan keadaan saya macam ni... Tapi saya kena teruskan jugak... Saya perlu.... Perlu kuatkan HATI saya......


Saya nak bercuti... Berehat buat sementara waktu... Saya sedang mencari kesesuaian masa... Yang tak bestnya.. Sekarang time cuti sekolah... Kalau saya mengambil cuti pun... Ianya akan bertembung dengan kesesakan orang2 bercuti... Saya perlukan ketenangan... Untuk muhasabah diri saya sendiri... Saya tak mau menangis... Tapi adakalanya... Ianya turun tanpa diundang...


Sangat SAKIT !!!

No comments: