“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 20 May 2011

Amacam???

Ngeeee.... Terasa diri sangat "GOJES"... Serius saya cakap!!... Bukan sebab apa... Sebab sanggup berhabis untuk pic studio macam ni... Kekekeke... Sekali sekala kan?? Apalah salahnya.... Apa2 pun... Semasa saya mengambil gambar ni... Hari ni adalah hari sangat penting buat saya... Sangat penting sebab ada perhitungan masa depan saya masa kejadian saya merakamkan gambar ni... Kalau ada rezeki... Mungkin saya akan storykan nanti... Kalau tak de... Biarlah dia berkubur je dalam diri... Apa2 pun... I LOOK BLUE.... All in BLUE..... Ape2 pun.. Saya memang menyimpan azam untuk menyambung pelajaran saya di satu lagi tahap pencapaian peringkat tertinggi... Cuma perlu menunggu kesesuaian dan sedikit komitmen diri serta peluang.... Sebab... Teringin nak pakai jubah yang ada 3 line di tangan dan topi yang pattern lain dari yang dipakai ni.... Hehehe... Berangan ja lebih... Tapi salahkah berangan demi masa depan??? Dak kan???? Doakan kekuatan saya untuk terus berjalan ke arah itu... AMIN.....

1 comment:

su su said...

tahniah....lepas ni pakai topi bulat yaa