“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 29 May 2011

Kerana Saya Jua Punya PERASAAN....

Sungguh... Entri yang dipaparkan di sini sebenarnya tiada kena mengena dengan jalan penceritaan yang saya ingin luahkan... Gambar2 ini adalah koleksi gila2 saya berposing dan mengajar orang lain berposing... Cewah.. Macam pandai sangat... Sekadar suka2 saja occay!!!.... Tapi nak bagitau jugak... Lokasi gambar2 ni adalah tak jauh dari umah saya... Iaitu di Taman Jubli... Ada lagi tempat yang lebih cantik selain berposing kat pagar ni... Tapi... Tak larat dan tak dak mood nak jalan jauh... Ngeeee.....


Ya... Saya keje hari ni... Awal pagi lepas time susun buku.. Time bekfast... Dah ada meeting... Meeting susulan untuk function malam nanti dengan Tunku Panglima Besar/Tunku Putri Intan Safinaz.... Cuma follow up keje2 yang sepatutnya dijadualkan malam nanti... Dan jugak... Hal rehearsel petang nanti... So, kol 3pm nanti... Shoot ke HOLIDAY VILLA untuk raptai... Dan malam nanti... Datang seawal yang mungkin after maghrib.... So, sapa2 yang jauh tu... Kena stay sini lah... Solat semua sekali kat sini...



Try siapkan mana2 keje yang perlu sepanjang hari ni.... Submit form penilaian sorang student praktikal di sini ke universiti tempat dia study... Ulasan dan pelbagai... Sebab saya tak uruskan student tu di bahagian saya dalam jangka masa yang lama... So, diserahkan pada officer yang sepatutnya untuk mengisi borang penilaian tu... Alhamdulillah... selesai... Thanx pada pihak2 yang memberi kerjasama.... Saya sangat hargai...



Cuba lagi kemaskinikan fail dan mana2 yang sangkut... Fokus sekarang ialah... Untuk menyiapkan keje2 yang berkaitan dengan PPM dan juga... Keje2 yang berkaitan dengan mesyuarat pentadbiran/pengurusan last week.... Cuba nak mula.. But... cannot.... Belum mai feel lagi... :'( ......



Sebenarnya.... Boleh tak kalau saya cakap... Saya rasa nak menangis.... Air mata saya cuma perlu saya tahan2.. Agaknya... Malam jumaat yang lepas... Saya dah menangis.. Tapi belum betul2 nangis lagi... Teruk kan saya??? Saya tipu dengan senyuman saya.... Hati saya sangat tak seronok.. Hati saya sangat kosong.... Saya tak suka diri saya sekarang... Walaupun saya dah cuba berusaha sebaik mungkin untuk sentiasa mengukir senyuman di setiap langkah saya....



Jahatnya!!! Saya tak tau perkataan ini patut ditujukan pada siapa.... Tapi... Saya tak kan menuding jari pada orang lain... Saya akan mengatakan... JAHATnya saya sebab mendera hati dan diri saya sendiri...... Boleh tak macam tu?????.... Saya tau... Saya sangat comel bila tersenyum... Dan sangat buruk bila menangis.... Kadang2 terasa... Saya ingin lari jauh.. Saya ingin bercuti dan tinggalkan semua kekalutan dunia saya sekejap... Tapi saya takut... Takut untuk sorang2 ke mana2.. Saya risau andainya terjadi apa2.... Tapi... Saya terkenangkan satu destinasi dalam masa terdekat ni yang boleh saya lari dari semua kekalutan..... HATI... Tolong belajar bersabar dan TABAH..... Insya-ALLAH... Amin..... :))

No comments: