“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 26 May 2011

5 TAHUN Pemergian AYAH Ke RAHMATULLAH....

Hari ni... 26 Mei 2011 genap 5 tahun pemergian ayah... Satu jangkamasa yang terlalu singkat saya rasa... Dan setiap kali tarikh ini menjelma... Kenangan lalu tetap hadir tanpa diundang dalam kotak fikiran ni... Terutamanya minggu2 keperitan keluarga saya mengharungi detik2 cemas dilanda musibah DENGGI yang menjalar kepada kami sekeluarga... Hmmm... dan.... Setiap kenangan bersamanya masih kuat lagi bertahta dalam ingatan saya... Dan rasanya bukan saya saja... Malah seluruh keluarga saya... Jiran2 saya... dan teman2 rapatnya.... Tak pasti... Sepanjang malam tadi... Hati saya sangat sayu... Rasa terlalu KEHILANGAN... Namun begitu... Moga AYAH ditempatkan di kalangan orang-orang yang DIREDHAI-NYA... Al-Fatihah untuk ayah..... Kawan2... Sedekahkan kalimah itu untuk arwah AYAH saya... dan sekalian yang telah meninggalkan kita....


No comments: