“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 14 May 2011

KELIP~KELIP Kusangkakan API....

14 May 2011 ~ Sebenarnya... Mode untuk menaip dan menambah bilangan entry adalah TIADA.... Semuanya rasa macam kekurangan semangat... dan tiada apa2.... Mungkin sebab terlalu penat dengan situasi sejak kebelakangan ni.... Tapi nak jugak masukkan lawatan secara tak rasmi saya ke sini.... Melihat kelip-kelip di Kuala Selangor pada 8 May yang lalu... Banyak yang saya pelajari dan pada asalnya saya tak tau... Dan tercapai hasrat untuk ke sini... Gambar kelip2nya... Mana ada... Sebab macam lampu2 di pokok krismas yang terlalu kecil kerdipannya.. Kalau nak lihat dengan lebih dekat sendiri... bolehlah menjengah tempat ni kalau berpeluang....



Kat sini... ada chalet... Jangan tanya berapa bayarannya.. Sebab saya tak menetap di sini... Hanya bila masuk je kat kawasan ni setelah beli tiket... Baru saya tau yang dalamnya ada beberapa buah chalet yang dibina di atas air... Kebanyakannya orang2 Cina yang menyewa..... Tempat oklah... But sunyi....




















Oh ya... Saya menuju ke dua2 destinasi... 1 di kg.kuantan... dan 1 lagi di bukit belimbing... Dan memilih untuk menaiki boat yang lebih besar di bukit belimbing... Pengalaman pertama saya menaiki boat yang berenjin silent mode... Heheheh... Tak penah pun sebelum ni naik boat yang tak bunyi... Magic... Semua orang dalam tu pun senyap... Takut kelip2 lari kot... Hahahaha... Termasuk saya jugak.... :)

No comments: