“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 27 May 2011

Kenduri ARWAH & Kesyukuran...

Alhamdulillah... Dapat membuat sedikit kenduri arwah untuk AYAH malam tadi.... Semalam... Genap arwah meninggalkan kami 5 tahun... Dalam masa yang sama... Buat kenduri kesyukuran untuk apa2 jua kejayaan yang anak2 mak ni miliki sejak kebelakangan ni... Terutamanya adik lelaki sulung saya yang telah mendapat keje.... Syukurlah.... Walaupun tidak buat secara besar2an.. Cukup sekadar tempah untuk di serahkan kat surau taman kat umah ni... Moga kami sekeluarga terus2 diberikan kekuatan dan ketabahan untuk meneruskan kehidupan seharian tanpa arwah....


Saya pernah cakap pada siri sendiri... Lepas dari segala yang berlaku ni... Saya nak menangis sepuas2nya... Walaupun niat kecil yang tiba2 wujud dalam hati saya ni menjadikan saya bimbang andai berlaku apa2 yang tidak baik.... Terasa seperti tangisan saya amat2 lama tidak dikeluarkan secara bersungguh2.... Secara luhur dan tak perlu ditahan2... Dan... Pastinya... Ianya telah terjadi... Walaupun saya sebenarnya tak pasti atas sebab apa saya perlu menangis... Mungkin mengenangkan bebanan dan tekanan yang saya hadapi menerusi pelbagai saluran... Hasil keje saya yang kurang memberansangkan.. Dan segalanya... Menjadikan saya... Perlu menangis sepuas2nya untuk ringankan rasa gusar di hati saya... (Cewah ayat... tak tahan ni... Hehehehe...) :P Whatever.... Dan terbukti malam tadi... Ianya gugur jua... Sambil saya mengenangkan apa yang berlaku sepanjang kehidupan saya selepas pemergian arwah... Sometimes saya sungguh kesal dengan diri sendiri... Saya mungkin tidak kuat....


:) Saya ingin seperti dulu.... Mengukirkan senyuman di setiap langkah saya... Walaupun... Saya tau... Perjalanan saya masih jauh... Terima kasih untuk BLOG yang selalu mendampingi saya... Menemani saya di saat saya ingin mencurahkan segala rasa... Kegembiraan... dan Kesedihan pada setiap langkah yang saya atur..... Walaupun tidak bermakna pada yang lain.. Ianya sangat dan terlalu dekat di hati saya....


Yang sepatutnya saya coretkan di sini ialah: Moga2 Allah menempatkan arwah AYAH saya di kalangan orang2 yang DIKASIHINYA... Moga Allah terus2an membantu saya menguatkan keadaan diri.... Dan Moga2... Saya dan keluarga mampu menjalani kehidupan sewajarnya untuk hari2 yang mendatang... Amin...... :)

No comments: