“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 16 May 2011

My Big Daysssss.... GRADUATION DAY!!!

12 May 2011 ~ Hari kebesaran untuk diri saya... Hari yang saya tunggu... Untuk menunggu saat2 ni... Saya kena labur dan korbankan banyak perkara... Dan... Saya dah mendapat rewardnya... Alhamdulillah.... Agak lucu... Sebab terpaksa pakai tudung syria ni... Mesti kawan2 akan gelakkan saya... Tapi... Sebab tak nak bagi tudung tekepek... Last minute beli gak... Tapi saya bawak tudung spare tau... After hantar jubah.. terus salin tudung yang sepatutnya saya pakai.... But.... Tetap comei kan?? Hahahahaha... Lalalalalalala... (Norli.... Tolong jangan mengata kat aku tau... :P)





































Tak nak story panjang2... Nak tayang gambar jer.... Aton tak pi... So, direplace oleh CH saya... Dan terima kasih banyak2... Sebab sudi ambik gambar... Temankan kami sefamly... Dan hadiahkan bunga untuk saya... dan bunga yang saya dapat dari famly saya jugak.... Sangat cantik.... Tq so much.... Paling bermakna... Umpama hadiah besar ulangtahun kelahiran saya... Menerima anugerah yang tak ternilai ni... Dan scroll diberi pulak oleh YTM Agong kita... Sultan Mizan.... :)

No comments: