“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 17 May 2011

My Additional GADGET...



Alhamdulillah.... Bertambah lagi beberapa gadget saya untuk hobby yang amat saya gemari... Dalam masa setahun... Saya berjaya kumpul semua ni... Dan mungkin ini boleh dijadikan teman rapat saya semasa saya rasa sunyi... Bosan... Atau jugak untuk aktiviti2 sampingan saya samada yang mendatangkan income atau sekadar suka2....




Buat masa sekarang... Saya dah ada 3 lens.... Dan saya rasa... Cukup dulu kot... Nak setanding dengan orang2 yang profesional... Dan kawan2 sealiran minat mungkin kena tunggu sedikit masa lagi... Atau kalau tak sedikit pun... Perlu ambik masa yang lebih lama lagi... Hehehehe... Tapi alhamdulillah... Dengan setakat mana yang ada ni... Saya sangat berpuas hati....



Beg camera di bawah ini.... Adalah beg ke-3 saya.... Di mana boleh memuatkan camera dan aksesori... Serta paling penting dapat juga isi lappy yang bersaiz 14" dan ada jugak ruangan yang leh letak sehelai dua baju.... Yang sangat sesuai kalau simple travelling.... Untuk orang laki sesuailah... Tapi orang pompuan yang nak bawak macam2 benda kurang muat rasanya... Hehehehe... Dan saya rasa... Kalau nak keluar gi outdoor shooting... Ianya sangat bersesuaian dengan saya sebab tak perlu lagi dok bawak 2-3 beg......

Dan... Terima kasih tu my CH sebab hadiahkan saya beg ni.... Hadiah untuk harijadi saya for this year... Dah lama dok survey... Dan at last... Kami dapat harga yang sangat berpatutan meskipun harganya ratusan jugak... Oklah untuk saya yang boleh2 gagah je ambik gambar ni..... So... Untuk 2 beg sandang tepi lagi yang dalam simpanan saya... Masih lagi dalam jagaan rapi.....

No comments: