“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 13 October 2013

T A H N I A H Buat ATON !!!

Bismillahirrahmanirrahim... 
Alhamdulillah... Sehingga ke hari ni saya masih bekerja lagi... Kalau ada ZARA, wajib cuti dah... Tapi bulan puasa hari tu dah cuti awal seminggu jadi pengasuh yang baik so sekarang nak jadi pekerja yang cemerlang dan tak cuti2 pulak la.... Kihkihkih...... Maaf laaa... Lately ni versi lilit dan belit... Tudung price morah ja RM5... Tapi senang nak jaga sebab tak payah nak belai2 macam ARIANI... Mood: Penyegan!!! Hihihihi.....


Update entry ni sebab nak wish CONGRATULATION kat adik saya a.k.a ATON a.k.a MAIZATUL MIZA MOHD DISA yang telah berjaya mengekalkan / mempertahankan jawatannya sebagai KETUA PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN ALOR SETAR untuk penggal seterusnya bermula 2013 - 2016... Dulu dah pegang dari tahun 2008... So, Selamat Berjuang.... Actelly, saya memang sangat2 tak berminat dengan permainan or bidang politician ni... Tapi mungkin itu adalah jalan untuk dia.. Dan dia sangat berminat ke arah tu, So, teruskan perjuangan dengan sebaik mungkin..... Kami famly2 ni... SUPPORT dari belakang dah laaaa... Kan?




Dan, semalam 12/10/2013 ~ Lepas balik berehat sat setelah dia bertungkus lumus settlekan hal keje undi mengundi tu, saya, Aton dan mak berDINNER kat sini.... Restoran Bunga Naga, Cawangan Tesco... Alhamdulillah kenyang... Nasi separuh pun tak abeh... Lately ni saya tak sehat, mulut terasa pait ja... So, selera makan kurang.... Tak pe... Bagi kuruih sikit kan? Slalunya selera membuak2 jer... Ekekekeke... So, antara menu kami adalah seperti yang saya uplaodkan di bawah.... Mewah... :P

















































































































































































No comments: