“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 27 October 2013

Happy BIRTHDAY Eimien ~ 25 Years Old....

25 Oktober 2013 ~ Hai... Dear READERS... Kalau hari cuti, maka belog ni pun bercuti lah... Kadang2, time tak cuti pun dia cuti selalu... Hehehe... Maklumlah, hujung minggu penuh dengan pelbagai aktiviti yang nak kena settle.... :) Lagipun... Hanya saya sorang ja kena bawak mak ke sana sini... Aton memang bz dengan PRK Sungai Limau... Mengalahkan YB... Nak jumpa pun payah... Hikhikhik.... :)

Yaa... Happy Birthday to Eimien... 25 years.... Kebetulan dia balik... Tu pun kol 10+ malam baru sampai umah... Keje... After keje baru gegas balik dari Permatang Pauh ke umah... Esok ada tempahan apam balik untuk kenduri kawen... So, bolehlah saya tumpang bermanja dengan anak koko kesayangan saya... Kalau ZARA balik ke sini... Habuan Maklong laaa kena ngasuh... Tidoq semua ngan Maklong laa... Orang len tak dak peluang dah laa... Hihihi... Lega parents depa... :P

Tak de beli apa pun... Tak de sambutan besar2an pun.... Cukup sekadar makan kami anak beranak jer.... Alhamdulillah... Rezeki untuk itu tetap ada,.. Kan? Menu... Kek sebijik... Sate ayam dan daging (50 cucuk)... Nasi ayam.. Yang lupa nak snap... Kalut ngan anak koko dok kacau... Hehehehehe....






















Masa hari raya haji baru2 ni cuaca hujan sepanjang hari... Esok dan hari2 lepas tu pun hujan... So, tak dapat ziarah ayah.... Dan berkesempatan Jumaat 25 Oktober 2013 untuk menghadiahkan bacaan yasin di pusara arwah... Al-Fatihah untuk arwah ayah.... Amin...


Ok.. Stop dulu.... Nak buat mesyorat ngan staff jap... Banyak lagi nak cite ni... Nanti sambung di entry yang lain plak lah yer.... :) Asyik bertangguh ja ni... :P

No comments: