“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 10 October 2013

Pertandingan BerCERITA (Cerita Rakyat) Peringkat Kebangsaan 2013

Hai... 
Sebelum bercerita dengan lebih lanjut hal2 berkaitan dengan tajuk ENTRY kat atas tu... Lebih baik kita mulakan sesuatu dengan yang lebih bermotivate sikit... Sebab, lately ni hati macam rasa mendung, mood macam rasa gelong, kepala rasa tingtong... :)..... Betul kan ayat2 saya di bawah ni... :)




Ok, jom mula bercerita... Ni adalah wakil dari Negeri Kedah Darul Aman sebagai peserta seperti tajuk entri di atas... Nama adik ni Adik Nur Fatimatul Zahra binti Khairul Anuar... Berusia 6 tahun... Dan membawa ceritanya bertajuk "AYAM & ITIK"..... Walaupun mendapat tempat kedua / saguhati dalam Peringkat Kebangsaan ini tapi improvement dia memang sangat baik berbanding sewaktu Ujibakat yang dijalankan pada 7 - 8 September 2013 yang lalu..... Yang sedikit lucunya bila namanya dipanggil terdengar esakan bergema dalam Auditorium ni... Hah... Kami yang pengiring ni pun sama2 panik!!! Tapi Alhamdulillah, sebaik saja dia melangkah... Dia bercerita dengan lancar dan baik sekali.... 


















































































































Emcee ~ Saya minat tudung dia!!!







































No comments: