“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 23 October 2013

HOBBY Korang Ape Ekk?

Yuhuuu.... Jumpak lagi kita no... Eceh.... Meh kita melilit dengan todong2 yang menjimatkan kos... Hanya RM5 di pasaran... Ekeke... Ada kengkawan saya yang tak leh pakai regha macam ni pasai depa kata klomomoq.... Satgi klomomoq penuh kepala... Muehehehe... (Aku dulu pun sama wei... Belagak... Kahkahkah)... Tapi la ni lambat lepa ja jumpa tudung macam ni... Kalau tak beli pun... Tangan ni gatai jaaa... Dok pegang2 belek2... Oklah.. Senang pakai... Nak lindung muka tembam... memang tak leh nak lindung dah kan?

Oh today is 23 October 2013 bersamaan dengan umoq Cik ZARA dah genap setahun sebulan.... Rindunya... Ujung minggu ni leh jumpa lagi kot rasanya... Inshaa Allah... Tak leh nak main lama... Main sat ja pun jadilah... Habuan lepas rindu.. Dia buleh apa dah? Haa... Jalan leh dah... Tak kengkang sangat macam mula2 dulu... Tapi lari tak pandai lagi la... Turun dar tempat tinggi terror dah kot... Pasai dah test dah... Kalau nak turun... Dia letak bontot dia dulu baru sua kaki... Mana gambaq dia? Hah... Memang tak dak laaa dalam ni.... 




Haaa... Penah tengok dak bauhulu bentuk UDANG ni? Saya ni baru 1st time tengok... Ni beli kat kawan ada 5 ketoi RM2.50... Nak terai makan.... Pasai tak penah tengok lagi... Tu yang nak terai... Kawan2 pakat order... Kita pun sama laaa.... 

















Gambar kat bawah ni... Snap kemaren... Kalau orang selain UTARA ni cakap semalam punya laa... Tak pasti tudung yang saya pakai ni kena apa.... Masa iron baru perasan... Baju kan dah siap iron... Masa pun tak bopa nak mengizinkan untuk iron baju yang lain... So, nak tak nak kena pakai jugak laa... Adehhhh... Dah lah tak banyak kale2 tudung2 macam ni... Baju lak memang susah sangat nak match dengan tudung... So, kena gagah pakai jugaklah... Lepas ni basuh tengok macam mana... Lekat lagi ka dak... Sayang weih... Walaupun tak mahai... Tudung ni elok.... 


Dan... Jengjengjeng... Ni koleksi tuppeware saya kat ofis... Dulu simpan kat umah tapi tak tau mak letak mana... Saya mula kumpoi beli sikit2 konon2nya hari tu nak dok sorang2... Tapi lom ada rezeki nak dok sorang... So, simpan jalah buat kenang2an.... Hikhikhik.... Tak tau pasepa minat sangat dengan barang tuppeware ni.. La ni plak depa dok wak kuar kale2 comey macam ni... So, bertambah terpaut hati lagi lah.... 

























Ada lagi sebenarnya... Dok belah dalam2... Set barang plastik kat IKEA pun ada dalam kotak atas lemari tu... Saja tak mau snap... Ni kalau nak buat kenduri birthday makan ngan staff pun cukup dah ni... Hahahaha.... Tak payah dok pi cari pinggan kertas dah... Janji rajin yang leh basuh dan keringkan balik... Kan?




Gambar2 semalam jugak... Asyik ngunyah POPCORN ni jer... Hampa penah makan dak? POPCORN sedap dan mahai.... Saya dapat pree ja... Tq sebab belikan... Sampai sendawa pun boleh bau popcorn laa... Korek badam ja... Len kali kalau nak beli lagi ambik badam ja tau... Hahahaha.....



















































Memang kalut sikit... Korang tengoklah meja saya... Kalut mentelaah apa ntah!!!... Tapi apa2 pun bila nak balik sekalut mana pun... Kena clearkan meja sebelum kuar dari ofis... Tu laaa... Dulu masa kecik2 masa dok skolah lagi tingin nak jadi boss... Dalam bilik nak bagi ada sebijik komputer dan telefon ja... Macam dok tengok dalam drama2 tu kan? Sebab tu laahhh.. Impian cuma takat tu ja pun... Huhuhu... Len kali kalau nak berangan.. Biarlah berangan besar2 dan tinggi sikit... Kan? Hahahahaha....

K lah... Kita sambung story lain kali..... Ok daaaaa....



















No comments: