“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 3 October 2013

SaNdIWaRa C I N T A ~ Republik

Masa nak upload picas2 dalam ni... Terfikir jugak... Apa tajuk entry yang sesuai nak diSTORYkan untuk hari ni.... Malam tadi lagi, masa dok golek2 atas katil terfikir keja apa yang perlu diselesaikan sebelum saya bekerja last hari ni untuk minggu ni... Ada dua perkara yang sangat penting.... 

Pertamanya berkaita dengan hal2 surat menyurat dan sijil2 yang nak diposkan kepada adik2 yang telah menyertai Ujibakat Pertandingan Bercerita (Cerita Rakyat) Peringkat Kebangsaan di mana pihak kami membantu dari segi persiapan peserta untuk mewakili Negeri Kedah Darul Aman... Dan pertandingan tersebut dijadualkan pada 6 Oktober 2013 di Kuala Lumpur.. Makna kata Ahad ni bagi pegawai yang mewakili untuk melihat dan beri sokongan peserta akan join together2 bersama peserta dan waris yang bakal mewakili pertandingan tersebutlah.... Hehehehe.... 

Keduanya... Saya plan nak prepare skrip emcee untuk Majlis dari SKMM yang dijadualkan 8 September 2013 ni.... Lain-lainnya kalau sempat siap kita buat benda lain plak laaa... Kihkihkih...

Occay... Lirik lagu di bawah ni.... Salah satu lirik yang sangat saya suka... Sila... Silaaaaa.... Sila baca lirik... Letak bahasa melayu lak... Omputeh nanti takut payah nak kena mengeja... Payah nak translate.... Hahahahaha.....

Layan jugak gambar untuk hari ni... Bekai coq pisang mak bagi... Ayaq tea mak buat jugak.... Jimat belanja makan pagi... Nak kemas ofis laa sebab dah terlalu serabut sangat macam tuan dia dah... Hihihihihi......











































































Aku tahu ini semua tak adil
Aku tahu ini sudah terjadi
Mau bilang apa aku pun tak sanggup
Air mata pun tak lagi mau menetes

Alasannya seringkali ku dengar
Alasannya seringkali kau ucap
Kau dengannya seakan ku tak tahu
Sandiwara apa yang telah kau lakukan kepadaku

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas telah berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati

Mungkin ini jalan yang engkau mau
Mungkin ini jalan yang kau inginkan
Kau dengannya seakan ku tak tahu
Sandiwara apa, ceritanya apa, aku tahu

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas telah berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas telah berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati
Ku terima walau sakit hati

No comments: