“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 27 October 2013

Pada Usianya SECOMEL Ini...

Alhamdulillah... 
Gambar-gambar ni diambil pada hari Sabtu bertarikh 26 Oktober 2013... Hari ni genap usia Zara 1 tahun 1 bulan dan 3 hari... Sangat cepat masa berlalu.. Dari kecik sampai ke usia ini.. Keletahnya sangat menghiburkan... Kadang2 tangisannya pun kedengaran sangat merdu... Cehhh... Tipu sungguh kenyataan ayat ni....

Zara Batrisya akan menjadi kakak tahun depan... Inshaa Allah.. Dijangka April 2014... Huhuhu... Sian pulak... Macam kekurangan kaseh sayang... Maknanya tak sampai usianya 2 tahun... Beliau akan menjadi sorang kakak... Rasa kesian tu wujud mungkin sebab jarak kami adik beradik beza 5 tahun sorang... Tapi bagi saya, baguih jugak sebab tambah lagi bilangan ahli dalam keluarga kami... Maka kena tambah lagi lah peruntukan duit raya + baju raya dan macam2 lagi lepas ni... Ahaks... :) Takpalah... Adalah tu rezeki budak2 ni nanti.... 

Kini... Zara dah ada dua batang gigi... Proses nak tumbuh giginya lambat sikit berbanding kanak2 seusianya... Tapi cepat berjalan.... Belum cukup setahun dan pandai berjalan... Mungkin sebab badannya ringan... Badan tak besar sangat... Tapi la ni nampak macam dah ok... Sejak minum susu sekilo seminggu... Hehehehe... Nasi pun dah pandai makan... Semua orang makan dia pun nak try... Acehhhh!!!

Dia memang slalu buat muka masam... Susah sangat nak senyum ngan orang... Tapi tengok... Bila dengan saya!!... Sonok tak terkata.... Mengekek2 gelak.... Pandainya anak Maklong... Moga bijak bila besaq nanti.... Dan jadi anak yang baik.... Amin.... 

Rambut? Depan lurus... Blakang kiting2.... Kerinting... Kulit koko... Hahaha... Koko pun tak palah.... Janji semua sayang sangat kat dia.... 












































































































































































































No comments: