“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 2 October 2013

Karnival BUKU Kedah 2013 ~ Di Majlis PERASMIAN...

Melangkau bulan nampak... Baru sempat nak update entry Karnival Buku Kedah 2013 untuk hari perasmian yang telah dirasmikan oleh YB Dato' Paduka Haji Mukriz Mahathir.... Tarikh gambar2 ni diambil ialah pada 2 September 2013.... Saya bertugas sebagai emcee untuk majlis tersebut... Jadi as usual, emcee tak lah seglamer tempat lain... Sebab cameraman pun malas nak snap gambaq staff sendiri... Kikikiki... Ada jugaklah yang insert2 menempek di celah kawan2 yang begitu teruja dengan MB Kedah untuk election kali ni... Hikhikhik... 

Banyak gambar... Tapi ambik yang penting dan rasa nak tayang dalam ni ja.... Dan pastinya, kami yang dok kat lebry ni bukan saja membelek buku di lebry... Tetapi jugak mengadakan aktiviti2 seumpama ini untuk menggalakkan kunjungan orang ramai.... So, bila lagi nak berjinak2 dengan perpustakaan.... Tak membaca pun tak pa... Asalkan berada dalam gedung ilmu... Ahaksssss...... :P






















































































































































































































































































































No comments: