“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 28 October 2013

Kerja Vs INGATAN... Tima Kaseh Yaaa

Sungguh2... Minggu ni memang minggu yang sangat sibuk + sakit kepala + berangin semua ada... Tapi nak jugak update belog ni... La ni rasa nak muntah dan tengkuk macam orang cekik2... Hahah.. Sejak dari hari sehari sebelum raya minggu demam2 tu dah rasa.... Sampai sekarang tak hilang2 lagi.... 

Baru perasan... Rupanya untuk dua hari berturut2 mai ofis pakai baju kale BIRU... Semalam... Ada meeting kat Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN)... Kol 230... Petang tu after meeting dan lawatan tapak... Terus balik... Hujan... Cun-cun kol 5... Sropa kuar office jugak... Pandai depa manage time... Ingat leh balik awai... Huhuhuhu..... Dan sebelum tu... Kena meeting kat ofis... Diarahkan untuk buat paperwork... Submit hari ni... Pada asalnya ingat nak buat malam tadi kat rumah... Tapi bila rebah ja badan atas katil... Semua melayang-layang... Kihkihkih.... 



















Ok.. Semalam dan hari ni let's kita belit2 lagi k... Muahahahah... Rasa macam simple ja pakai macam ni... Biaqlaa orang nak cakap muka besar kuali a.k.a belanga ka... Sapa nak kesah kan? Cakap pasai muka ni lak... Nak habaq mai.... Muka masya Allah... Berparut2... Suka picit jerawat yang tiba2 muncul after tukaq pencuci muka... Huhuhu... Tapi pakai jugak... Langkah penjimatan laa katakan... Ni pun sebab polish ngan foundation + bedak bagai... Tu laaa... Hampa semua tertipu... Ahaksss.... :P

Nama pun nak mai keja... Satgi lari lintang pukang ingat makcik mana mai sini lak kan kalau tak calit apa2 kat muka... Hihihihi..... 




Alhamdulillah.... :) Siap jugak kertas cadangan yang diarahkan untuk disiapkan hari ni sebelum kol 5... Tapi kol 11 saya dah siap submit... Settle satu keja kan? Lepas tu terus pangge staf untuk bagitau tentang program awal november nanti dan berkaitan dengan keputusan mesyorat semalam kat BTPN...

































































Ohhh.. Saya dapat BROOCH... Tq sebab sudi bagi dan tq atas ingatan... Cantik... From SABAH.... Slalu kirim or dapat pelekat peti aihh ja... Kali ni lain sikit... Ngeeeee..... Dan kat bawah ni asam Padang Besaq beli kawan juai RM3.50 sebotoi... Sedap laaa... Time2 rasa nak muntah sakit pala semua tu kan? Buleh telan... Argghhh... :P




































Dan... Tea dan kopi cap Kapal Terbang ni... BOSS a.k.a Pengarah saya bagi... Jugak sourvenir dari Sabah... Terima kasih jugak atas ingatan.... Ingat jugak boss kat pegawai tak femes macam saya ni... Hikhikhikhik..... 



















No comments: