“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 13 October 2011

Percutian Lagi... @ CAMERON HIGHLANDS & Shah ALAM - Part 07 ~ Bercampur-CAMPUR

Maybe becoz it takes too long to update 'bout this entry, so not so excited macam selalu... Tapi saya masih tetap ingin mengabadikan cite2 tentang percutian saya bulan lepas... Actually... Ni semua berlaku disebabkan kelas saya yang tiba2 menjelma tiba... Dalam masa bercuti dan terpaksa juga attend kelas yang sebenarnya jauh di sudut hati tidaklah seHAVOC masa saya sambung Masters sebelum ni.. Hukhukhuk... Sedih... Tapi kena telan jugak.... So, ada jugak gambar2 last day masa kat Cameron... Then singgah makan sate kajang kat Sungai Buloh dan malamnya makan nasik Kokret di Puncak Perdana sebelum beradu untuk bertemu dengan kelas seterusnya esok.... Mungkin ada yang nampak macam happy ja jalan sana sini... Tapi sebenarnya saya dah letih dengan jadual kelas.... Sampai tak dapat nak rehatkan minda... Tapi jangan mengeluh tau... Sebab saya yang pilih jalan itu.....
























Hmmm... Nape saya sangat suka snap gambar?? Sebab... di sebalik paparan gambar itu, ada kenangan dan citenya yang tersendiri... Kan?? Trust me.... Dan cuba jadikan hobi ambik gambar ni sebagai satu kemestian dalam hidup... Tak perlu untuk terasa diri cantik baru nak ambik gambar... Ambik jer apa yang suka... Kalau orang lain tak suka tengok, mata kita suka kan??? Hehehe... I LOVE to capture anything, anyone.....

No comments: