“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 17 October 2011

2nd Day HANOI ~ Part 10 ~ HALONG BAY CRUISE.....

Kami di bawa menaiku bas ni ke HALONG BAY... Perjalanan dari bandar HANOI mengambil masa lebih kurang 3 1/2 jam... Termasuk stop setengah jam kat satu kawasan ni.... Tapi masa stop kat sini... Leh lah pegi toilet dan sebagainya... So, hari ni... Memang tak habis duit... Sebab semuanya dah dalam package....






Kami diberi taklimat seadanya... So, dimaklumkan juga tentang apa schedule hari tu dan dijangka akan balik pada jam 830 malam macam tu lah... Lewat kan???? Suasana dan cuaca tetap sama... Ujan renyai2... Dan semasa perjalanan tu... Dapat tengok kawasan2 di sekitar.. Tido jugak kejap dalam 1/2 jam macam tu... Lepas tu jaga balik... Tak banyak snap pic sepanjang perjalanan sebab cuaca ujang renyai2.....Tak cantik gambar....




















2 comments:

Anonymous said...

Salam. Boleh tak share nama syarikat yg membawa cik puan ke halong bay.

MURNI MASREENA MOHD DISA said...

Salam... Tq sbb sudi jenguk.. Actually, sorang member saya just google sendiri... Kami booking online dan tak ambik mana2 syarikat pun... :)