“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 3 October 2011

Move BACKWARD...... And WANNA Say GOODBYE..... Till MEET Again..

Sekalian readers.. (perasan... macam ada yang membaca... :P)... Saya ingin tinggalkan coretan saya buat beberapa hari... Tinggalkan lappy kesayangan saya supaya dapat berehat.... Saya ingin tenangkan hati saya bersama-sama teman paling rapat saya..... Untuk membina masa depan.. berkongsi cite2 suka duka.. Dan menghitung angka2 age kami.... Moga saya dan sahabat2 saya selamat pergi dan selamat pulang ke TANAH AIR (cewah... bunyi macam nak pi LONDON...)..... Saya pergi meninggalkan kehidupan bersama keluarga saya... lupakan seketika hal keje saya... Tinggalkan Mr. Gen2 yang sering menemani saya ke mana2 yang saya ingin pergi... Melupakan jugak hal persekolahan saya... InsyaALLAH... Andai kata umur panjang... Saya akan kembali bercerita di sini lagi.. Ada banyak entry yang belum saya masukkan... Saya tak sempat... Saya sangat sibuk.. Walaupun tak siapa yang tahu... Oklah.... Moga2 kami bertiga akan diberikan kekuatan dan pengalaman baru dalam menongkah arus hidup kami seterusnya.... Amin....

No comments: