“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 14 October 2011

DANOQ ~ With 2 Family ~ 29 SEPTEMBER 2011

29 September 2011 ~ Asalnya memang tak dirangcang... Aton plan nak celebrate birthday dia yang ke......dot... dot... dot.... luar dari Mesia... Hehehehe.... So, plan ngan famly Paklong untuk ke DANOQ... Kami ke sini dan bermalam 1 malam je... Tak sampai 24 hours.. Semua urusan.. Aton yang settlekan... Sebab saya memang jenis jarang nak call adik beradik... :P Nampak teruk... Tapi perangai memang macam ni dah... Saya tak call dan saya pun tak mintak tolong dari depa...



Ini bilik dan ala2 rumah kediaman kami kat situ... Luas sungguh... Leh lari2... Sebab dua famly... So ambik dua biliklah kan?? Then baru dapat cite yang sebenarnya Paklong saya nak ambik sebilik jer... Tapi sebab dia takut saya yang segan nak tido ramai2 sekali ngan depa.. So ambik 2 bilik... Legaa.... Segankah?? Memang lah segan... Dari age 5 tahun saya tak pernah berkongsi bilik ngan sapa2 occay!!!! Masa dok kat UiTM time degree dulu pun... 3 sem ke atas... Dok bilik sorang... Cewah... Saja la nak bagitau kata ada jawatan penting....



Sebelum tu kan... Maklong saya cakap... Ada tempat satu kawasan tasik yang cantik kot dalam kampung2 area DANOQ ni... Saya tak tau pun... Dan kami just follow keta Paklong saya jer... Dan akhirnya... Sampai.... Sempat rehat dan minum jer area situ....





Gambar2 yang sempat dirakamkan ketika di sini.... Best jugak... Saya memang gila ambik gambar... Even terasa diri ni tak sesuai posing bagai2 macam ni... Tapi saya suka... Nak malu apa kan?? Ngan famly ja.... Best..... Kat bawah... Pic Aton dan Mak saya......... Dok bergambaq kat TUT TUT.... :P





Inilah restaurant yang saya maksudkan.... Tak berani lah nak makan... Sebab sure tak halal... So, kami minum juz ja lah..... Sekadar ambik angin kat tepi tasik tu.... Semua Paklong yang sponsor.... Tima kaseh... Oh ya... Paklong ni sebenarnya adalah abang kandung arwah AYAH... Kami tak berani ke sini tanpa depa..... Mana gambaq depa?? Tak pasti depa suka ka dak kalau saya masukkan... So, simpan ja dalam folder.....



Dan... Malamnya.... Lepas maghrib.... Kami kuar menjamu selera dan ala2 berparti sempena hari jadi Aton lah kan??? Happy Birthday Aton... Dan Aton lak punya giliran untuk membayar dan open table untuk kali ni... Makan banyak... Tersandar kekenyangan... Tima kaseh... Dan sedap sangat hidangan DAGING BAKAR malam tu.....











Tidak percayakah??? Just tengok hidangan ataih meja yang licinggg!!!! Sehingga menjilat tepi pinggan... Eh... dak lah... Saya as usual... Sepinggan pun sengkak... Tapi ada yang dah tambah berpinggan2.. Kat mana nak isi tu????

No comments: