“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 19 October 2011

3rd Day HANOI ~ Part 16 ~ Shopping KAIN.....



Taxi ni yang membawa kami ke sini... Dalam 25 - 30 minit sampai ke pasar ni dari hotel kami menginap.. Kalau kat Mesia ni macam Pasar Payang laa... Kat Terengganu tu... Tapi... Sesak... Sempit... Dengan kain2 yang lebih tinggi dari kita... Kalau tertimbus... Jenuh jugaklah.. :P




Kat ruang bawah tu... Ada juai macam2.. Handbag pun macam murah2... Tapi kami tak dilayan pun... Mungkin payah nak bercommunicate... So, penjualnya just tunggu kita yang menyuarakan dulu... Tu pendapat saya lah kan???



Oh.. Operasi 'bargai harga' telah bermula... Ada yang sangat murah.. Ada yang lebih kurang harga kat Mesia ja... Kami try tawar serendah yang mungkin.. Sampai ada yang kena ketuk ngan ruler dia dok ukur kain tu laa... Uissshh GANAIH aih..... Hehehehe..... Jenuh nak heret kain... Berat lak tu... :P



Hujan kat luar lebat time kami dah settle shopping kat sini... Tak leh nak jalan mana2 lagi sebab kena heret bag kain2 yang berat.... Dan sementara tunggu taxi nak balik hotel... Sempat tengok dan snap suasana kat luar tempat shopping2 tu... Kat Mesia tak dak kan macam ni... ??? Yelah... Life kita tak sama ngan tempat depa....

No comments: