“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 16 October 2011

JAMUAN After SYAWAL @ Level Atas, PPAK

Kisah jamuan 03 Oktober 2011 baru2 ni...... Ok.. Sebenarnya jamuan ni sepatutnya hanyalah diadakan untuk sambut Syawal oleh ahli2 yang terpilih di tingkat 2, PPAK... But Alhamdulillah... boleh makan 1 lebry... Syukur.... Dan terima kasih buat kawan2 kerana sudi menukar tarikh ke 3/10/2011 disebabkan hari sebelumnya saya kena attend kelas research saya kat ARAU... Tq so much friends....


Update MENU dulu.... Gambar2 yang kami tengah makan... Entri seterusnya pulak... Sebab tak nak collage kan semua gambar ni dan kalau boleh nak masukkan semua makanan... Dengan niat, biar orang terliur... Hehehehe... Gurau jer....




Dulu kan.. Saya tak pernah menjamah petai ni.. Mungkin sebab larangan ibu saya yang tak boleh dibawak petai masuk ke rumah.... Tapi sekarang... Dah pandai makan petai... Kali pertama makan pada 21 September 2011.. dan ni adalah kali kedua... Sedap rupanya... Kekekekeke....

















Makanan kat atas ni... Adalah makanan kegemaran arwah AYAH saya.... Saya rindukan dia... :'( ..... Lebih rindu di saat2 sekarang... Saya tiada tempat nak mengadu...... Al-FATIHAH untuk arwah ayah saya....





Kek TIRAMISU ni saya order kat Ina... Sama gak ngan kek pandan layer kat bawah sekali tu... Kedua2nya order dari kawan saya... Sama nak tempah, leh saya tolong tempahkan... InsyaALLAH... rasanya tak akan menghampakan kalian... Cewah... Tolong promote....







Roti jala dan kuah ni... Adik saya yang buat... Tapi diorder oleh kawan saya.... So, sapa nak tempah pun boleh... Hahahaha.... Promote adik beradik lak dah......















Occay... Settle buat promotion... Kalau tingin nak makan macam ni... Tunggu jamuan raya tahun depan plak ok..... Ni cuma tinggal kenangan ja lah...

No comments: