“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 18 October 2011

2nd Day HANOI ~ Part 14 ~ Menjelajah GUA @ HALONG Bay.....









Ini yang paling ADVENTURE... Untuk memasuki ke dalam gua ni... Terpaksa memanjat ratusan/ribuan anak tangga yang tinggi melangit... Erkkkk.... Ada ka dia orang cakap nak mai sini?? Ka saya tak dengar time dok bagi taklimat... Penat oooo.... Dah tak larat.... Hehehehe.... Akhirnya berjaya... Tapi berpeloh2 laaaa..... Dan leh plak saya posing atas kepala TONG SAMPAH PENGUIN tu??? Ishhhh.... :P





Tapi sangat cantik.... Sebab ada cerita... Dan bila masuk, dapat lihat batu2 yang beratus tahun... Sejuk ja mata memandang..... Dengan tatarias dihiasi lampu2 berwarna warni macam ni... Ada pelbagai bentuk menyerupai manusia, binatang dan sebagainya... Itulah kekuasaan ALLAH kan???? Ciptaannya sangat cantik....





Sebelum sampai ke sini, kena menuruni lurah yang sangat curam... Tangga2 batunya dah lah basah.. takut licin ja... So, sebab takut tergelincir, tak beranilah nak snap gambar... Nak bawak diri pun macam was2 ditambah lak dengan galaih beg belakang dan kamera besaq ni... So, kena hati2 lah.....





Ok... SUCCESS... Berjaya pulang ke boat dan lepas ni... Balik semula ke Hanoi.... Sangat penat... Walaupun tak habis duit langsung... Sangat penat... Kaki saya rasa macam nak krem... Terutamanya kaki kanan... Dan malam tu, after sampai di hotel, kami ke SPA yang tak jauh dari hotel untuk massage... Pertamanya plan nak massage kaki ja... Dan at last... massage seluruh tubuh badan.... Ohh... Sangat tak sama dengan Mesia... Orang2 kat sana tak malu... Kita ni malu... Heheheh.. Pengalaman lagi... Tapi sedap... Lega dan hilang sikit walaupun.. sangat sakit... Habis cite untuk hari ke2... After massage tu... Kami jalan lagi sekitar hotel... Shopping2 lagi... Time tu saya dah tak larat heret camera dah... Sebab sangat lenguh seluruh badan... Ok.. Sambung pulak ke 3rd day kami di sana.....

No comments: