“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 17 October 2011

1st Day HANOI ~ Part 05 ~ Visit TEMPLE.....

Bayaran masuk ke sini adalah lebih kurang RM2 kalau tak silap.. Lupa... Ina yang pay.... Kami just pay sapa2 yang sempat... Belakang kira lain... Sebab pening kalau kira lama2 sangat.. Lebih kurang tu kira halal lah kan??? Macam mana kami tau wujudnya tempat2 untuk dilawati macam ni?? Kena gugel.... Pastu buat itenary... Untuk setiap hari... Macam yang saya cakap tadi... Beca yang kami sewa akan stop kan kami mengikut tempat yang kami nak pi... Dan depa stay untuk tunggu kami masuk2 melawat dalam ni.. So, kena curi masa betul2... Cepat dan tangkas... Hahahaha... Hujan dah mula stop time ni... Pastu bila melawat dalam tempel tu hujan turun balik... Tak pe... Sempat jugak...






Kawasan ni memang cantik..... Ceria dengan kale orange2... Ni adalah tempat pelancongan yang disediakan untuk tourist.. So, orang Islam leh masuk... Cuma jangan dok kacau apa2 yang dipamerkan... Sekadar bergambar ok jer.....





























Memang cantik... ceria kawasan dia... Tapi kami tak leh lama2 sebab beca sedang menunggu di luar.. Tunggu tu tak per... Tapi rugilah kalau tak rebut masa dengan betul2.... Ok.. jom gerak ke next location lak.....

No comments: