“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 1 September 2014

KAROK Time With BROTHERs...

Hello September!!! Cepatnya masa berlalu... Tapi nak buang satu2 perkara dalam hidup bukan sesuatu yang mudah.... Hari ni, permulaan hari dah lewat 803am... Kat ofis ada pertukaran tugas dah reshuffle lagi... Wajib unit saya terkena tempias... Dan ada tambahan kerja... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Usaha + Doa + Tawakal.... 

Saya berkira2 nak packing baju... Tapi as usual... Mood nak memacking tu memang selalu tak de... Tapi kali ni tak lama... 3 hari 2 malam saja... Lama dah tak outstation... Alhamdulillah jugak... Saat2 macam ni Allah gerakkan hati untuk bagi peluang pada saya attend course ni... Untuk masa depan jugak... Kan?

Dan gambar2 kat bawah.... Hanya selingan dengan adik2 masa time lunch tadi... Hahaha.... Teman dan jadi pendengar setia ja... Nak nyanyi... Macam tak terasa... Heheh...  Tak sangka depa mai ofis ajak lunch sama2... Macam tau2 ja... Hari ni saya merayau sorang2.... Uihhhh.... Ok... Satgi nak fikir2 nak bawak baju mana satu untuk esok.. lusa dan tulad.... Babai buat lappy.... Babai bilik kesayangan... Terutamanya bantai2 yang menemani setiap lena dan tidoq saya... Kikikiki.... Babai buat semua2.... 
























No comments: