“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 8 September 2014

Workshop On CUSTOMER SATISFACTION INDEX @ Uniten, Kajang...

Bismillahirrahmanirrahim.... Mata dah nagantuk sangat2.... Letih hari ni.... Kepala sakit2 nak menjelma dah ni... Patutlaa dah kol 11pm ++... Mata minta diberadukan... Kihkihkih... Tapi tadi dok godek2 hp tengok gambar2 yang attend course baru2 ni... Banyak jugak so, kita collage2 kan untuk memudahkan penceritaan....

2 - 4 September 2014 baru2 ni, saya bersama 2 orang officer dan sorang driver attend workshop ni kat UNITEN... Paling best sebab kursus dan penginapan di tempat yang sama... Jadi kami tak laa perlu bergegas nak ke sana sini sebab semuanya dalam satu building... So, amatlah easy kan?


















































Mulanya masa dari Alor Setar, kami singgah jugaklah ke tempat makan area Permatang Pauh dan sayalah penunjuk arah... Lately ni pandai laa sikit nak tunjuk tempat2 makan yang menarik... So far, amatlah tidak menghampakan.... Sedap dak nampak lauk2 kat bawah ni..?? Dan sampai je kat KL, kami terus gerak ke IKEA dengan bantuan GPS saya... Bijak2..... Kat IKEA makan meatball sebagai acara wajib dan jugak karipap telur......


















































Penginapan, alhamdulillah... TIP TOP walaupun aircond dia macam tak sejuk sangat... Tapi suhu sedap2 ja laa.... Dan workshop selama 2 hari tu, berjalan dengan jayanya... Kami stay kat RHR Hotel yang dahulunya dinamakan sebagai RESIDENCE HOTEL... Makanan semua sedap2 belaka... Dan menambahkan selera saya..... Oh ya... Course ni mostly orang2 yang hebat2 jugak tampil... Dan of course laa... Ada lecturer2 saya dari FPM yang bertindak sebagai fasilitator jemputan pada hari tersebut...









































































































Hahaha... Saya sempat ziarah Mydin USJ Subang yang katanya sangat besar... Tapi sekadar membuat lawatan tapak dan tak beli apa2 pun... Tak de yang minat.... Dan malamnya singgah umah anak abah... Yang kebetulannya dok tak jauh dari situ... Dan kami makan sate kajang ngan koeteow kerang yang maveles.... Cuma... Tak sempat snap gambaq ja... Ohh... Sangat rugi sebab tak leh menayang dalam ni... Uhuk!!!!

So far... Sonok laaa course ni... Dan kami balik ke AS after 5pm.. Dan selamat sampai di rumah jam 1 pagi... Ok daaaa.... Sakit pala dan nak lena dah ni.... Babai..... Nite2...  




No comments: