“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 18 September 2014

Handling VISITORS Of LIBRARY ~ My NEW Task @ PPAK

Cuti sekolah dah mula!!!... Kat library dipenuhi dengan adik2 yang datang study... Unit saya sendiri penuh dengan anak2 yang datang search internet... Main ipad... Dan guna servis di unit kami, UNIT MULTIMEDIA... So kalau musim cuti sekolah ni... Bak kata orang tak menang tangan... Alhamdulillah... Dari sudut pandangan saya... Anak2 sekarang dah hebat2... Dari sudut pengajian... Dari sudut komunikasi malah kadang2 gadget mereka melebihi orang2 yang bekerja... Melebihi kemampuan kita yang ada income sendiri... Maka beruntunglah anak2 orang2 yang berada... Hihihi... Tapi bagi yang kurang berkemampuan dan tak dapat memilikinya... Jangan merasa rendah diri... Usahakan sikit supaya boleh memperolehinya dengan hasil titik peluh sendiri... Inshaa Allah.... 

Ok... Sebenarnya nak masukkan gambar2 dalam entry kali ni berkaitan dengan lawatan dari SRIAS (Sekolah Rendah Islam Alor Setar) yang dihadiri oleh 140 pelajar dan 26 guru pengiring... Darjah 2 dan 3... Sebab skolah depa ada UPSR so yang adik2 belum ambik UPSR ni... Cikgu2 depa bawak buat aktiviti di luar kawasan sekolah supaya tidak mengganggu student yang lain.... Cakap pasai UPSR ni rasa kesian plak bila diingatkan paper yang bocor tu... Tapi... Tu laaa... Biarlah pihak yang berwajib ja handle semua tu... 

Mulai September 2014, saya fully incharge semua lawatan ke PPAK... So, welcome untuk semua2 yang akan berkunjung ke sini.... Selamat datang dan Selamat Bertandang ke Teratak Comel Kesayangan kami... Dan kat bawah... Saya selitkan gambar2 sekitar lawatan tersebut yang telah berlangsung pada 09 September 2014 baru2 ni... Baru nak buat entry... Kikiki... Bz laa konon2nya kan??

Dan TERIMA KASIH buat pegawai2 yang bergabung tenaga membantu saya menjaga anak2 yang ramai ni dan jugak tak lupa untuk staff unit Multimedia dan Sirkulasi seta adik2 praktikal from UiTM a.k.a my junior2... dan kesemuanya yang membantu melancarkan sesi lawatan dan aktiviti ni... Tq...... 











































































































































































































































No comments: