“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 5 September 2014

Both Lil ZARA Part 01 ~ Cite Tentang Princess ELSA...

Kisah 28 Ogos 2014 baru2 ni.... Khamis hari tu kan? Kat Kedah ni orang gomen balik awai... Kol 330 pm... Saya dah plan hampir 2 minggu dengan mak nak bercuti selama 3 malam kat umah anak2 busyuk 2 beradek ni... Apa lagi... Time lunch si Maklong yang penuh dengan keciwian ni pun bergegas belikan patung ELSA untuk si Kakak.. Dengan harapan kakak akan main betul2 dengan patung princessnya ni... Hahaha... Korang nak tau berapa lama bertahan... Sekali main bersungguh2... Kepada sudah terkeluar dari jasad... Adeh... Maknanya... Kakak bukanlah seorang yang sesuai nak main benda2 macam ni.... Huhuhuhu...... Mujur beli patung ELSA ja... ANNA tak mau beli... Sebab Maklong alergic!!! Kahkahkah.....








Masa borak2 dengan ATON cakap tentang kisah ELSA yang dah putuih kepala tu... Saya cakaplaa... Besaq nanti tak blajaq pandai2 jadi engineer siap laa... Sebab pandai plak dok kepak dan hancurkan patung2 tu... Tapi best lagi ATON jawab... Dia kata.... "Kaklong... Bukan jadi engineer... Rasanya nak jadi pakar forensik kot sebab kepak2 kepala orang... Hahaha...." Maktok dia lak cakap... Tengoklaaa mak menakan dia macam mana... Ganaih ka dak.... Tu tuju untuk Aton tu.... Saya tak macam tu... Kikiki... Dan Abi dia lak cakap... Setakat kepala anak patung kepak tu tak dak apa laa... Kepala adek dia pun dia leh kepak.... Hahahaha..... Lucu2.... Macam tu laaa research a.k.a kajian yang kami dapat buat... Best kan ada anak2 kecik ni walaupun comot dan bau muntah.... Uwekkkkk... Adik humaira asyik muntah jer tapi nadan semangat bambam.....




No comments: