“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 21 September 2014

KWSP Ke SKIM Pencen....

Masya Allah... Hari ni memang tak larat sangat2.... Tapi alhamdulillah... Sampai ofis tak lah terbabas lewat lagi... Apa2 pun... Kedatangan ke pejabat pagi ni adalah untuk menyelesaikan sesuatu yang benar2 saya harapkan.... Berkaitan dengan pertukaran dari KWSP ke skim pencen... Inshaa Allah... Dalam tenpoh dua minggu akan dapat lah apa yang saya tunggu selama ni walaupun sebenarnya excitednya telah tiada... Ok... Kita tengok bopa lama proses dari KWSP.... Banyak benda yang nak kena settle lepas ni... Kikiki....

Sewaktu berjumpa dengan boss saya pagi tadi untuk mendapatkan tandatangannya, dia ada menyarankan saya untuk membuat simpanan secara lumpsum ke tabung haji bagi proses haji.... Seronokkan tengok orang dapat ke Mekah pada usia muda... Sementara kudrat masih kuat ni... Apalah salahnya sekiranya mampu.... Doakan saya.... Niat sudah ada... Doakan saya.... Moga Allah membuka laluan itu.... Amin.....


























Kisah2 dan gambaq2 bermula dari hari jumaat, sabtu dan Ahad... Ahad gambar2 kat atas... Pastu Jumaat kuar ngan mak... Sabtu ngan Ina... Moga di permudahkan... Sila tangok gambar2 jer sebab saya dah ngantuk sangat... Menghitung time2 nak balik umah ja ni... Tadi siap p sembang ngan staf2 saya lagi... Adeh... Ngantuk yakmat ni!!!

Weh... Berkenan beg carlorino tu... Lamanya tak beli handbag!!!! Lama... Lama.. Lamanya.....







































































































































No comments: