“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 22 September 2014

13 September 2014 ~ Aliaa WEDDING DAY @ Dewan Dato' Syed Omar

Sekali lagi... HAPPY WEDDING to Aliaa... Tarikh berikut....Adalah kenduri sebelah pihak perempuan.... Majlis kali ni diadakan di DEWAN Dato' Syed Omar kat Jalan Langgar Alor Setar... Nak diikutkan jarak umah pengantin perempuan tak lah jauh sangat dari dewan tu.... Kali ni tak banyak sangat gambar yang sempat saya snap.... Sebabnya tetiba ada ada instant dua orang.... Kelam kabut jugaklaa jadinya... Hehehehe...... 

Punca anak2 dok ngan saya... Sebab... Abi depa ambik tempahan buat apom balik... So, umi depa join sekali... Kenalah Maklong dan Maktok mengasuh dua beradik ni... Tapi sangat2 tertib... Itu sebelum perasan ada abi dia... Lepas perasan.. Agak sukar untuk dikawal... Hihihihi..... 




















































Tema kali ni adalah BIRU... Royal blue kan kale ni... Saya pun menumpang sekaki gak nak bagi baju sama ngan kale tema... Kikiki..... Tapi nak bergambar banyak2 pun tak sempat... Nak makan pun tak bopa puas... Tak pelah... Adat lah kan ada anak2 kecik.... Alhamdulillah... Semuanya berjalan dengan lancar dan TAHNIAH untuk makcik pah... Yang kami  anggap macam famiy sendiri.... 











































































13 September... Selalunya ulangtahun kelahiran saya adalah pada setiap 13 hb... Hihihi... Masa boleh merubah seseorang... Dan ingatan orang lain pada kita pun akan berubah macam air yang mengalir tanpa sekatan... Dan seharusnya kita belajar redha kan????? Walaupun hati tak redha.... Hihihihi... Anyway... Tq so much.....

1 comment:

LiLi _ LeNeH said...

Assalamualaikum .tahniah .
nak tnya sewa dewan syed omar berapa ya ? skali dengan kursi meja ka asing"?