“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 6 September 2014

Part 03 @ Penang With FAMLY & Both KIDS...

Baru abeh lipat kain hasil basuhan outstation punya pakaian... Hari ni... Balik dari kelab bayan... Mandi... Lena sampai 730 malam... Dari jam 4 petang... Tak leh nak solat... Mandi... Lena... Nak kata sakit badan... Tak jugak.. Tapi kalau boleh lena... Memang nak lena ja... Alhamdulillah.. Selesai lipat baju... Baju keje untuk esok pun dah iron sepasang semalam... Jadilaa... Ada kelapangan nanti iron seminggu... Insha Allah... 

Nak story latest punya... Teringat masih ada lagi hal last week yang belum di masukkan lagi... Cite tentang anak2 kat Penang nu... Sampai tak sempat nak story... Dok buat benda yang tak masuk akal ja... Hihihi... Teruknya saya!!! Tak pe... Ayat yang saya suka guna la ni ialah... PELAN2 KAYUH... Hehehe... Slow2 laa saya update entry2 ni... Kan?

Adek... Memang sangat montel... Yang dia tau.. Bila diagah gelak jer... Mengekek2... Rindu plak kat adek... Rindu nak mandikan dia dengan mak... Saya pegang dan mak jirus... Hmmm.. RIndu nak pakai kan bedak... letak minyak angin dan pakaikan baju... Adek... Behave!!






Kakak?? Manja yak mat!!... Lepas mandi... Nak kena dukung... Umi dia cakap.. Slalu pandai je jalan sendiri... Ada maklong... Terlebih manja... Haha... Tak pelah... Maklong pun nak manja ngan sapa lagi... Ada hat dua orang ni ja la.... Kebetulan hari tu masa ke Penang, adik saya ada course team building under company dia kat Langkawi... So kedatangan saya ngan mak kat sana dapat jugak teman depa 3 beranak... So, malam tu lepas ambik Eimien dari tempat keje dia... Kami plan nak ke Jusco baru tu... Lalu depan tu tengok parking melaut.. Haha... So, terus balik cari destinasi untuk makan a.k.a dinner... 












Ni kali kedua saya datang sini... Pertama kali dulu masa bulan Mac tahun ni jugak... Sedap sebab panas2... Area uptown Perda... Belum berpeluang nak pusing2 panjang kat uptown ni.. Sebab... Setiap kali berkunjung... Depa ni tak mau nak jalan2... So, kena mai dengan orang yang suka jalan2 kaki dan jamu2 mata laa... Susah jugak dengan famly sebab semua tak larat... Depa dalam sudut ni tak sama dengan saya... Saya kaki meronda... Tak beli apa pun tak pa asal jamu mata... Time meronda tak pulak rasa sakit kaki bagai... Hahaha.... Biasalah tu kan?

So macam mana menu??? Menyelerakan tak?? Sedap kan??? Tq for mak.. Sebab belanja kami!!! :)



























































No comments: